09:21 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"

1400/04/23 15:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با ۴۲.۸۱۱ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.


به گزارش نماد برتر، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۸.۸۳۹ میلیارد ریال ارائه کرده ومیزان درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز ۲۲.۱۶۴ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین درآمد‌های کسب‌شده این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به دست آمده است.



بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در گزارش ماهانه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۱۵ درصد رشد مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش درآمد ۱۸۲ درصدی روبه‌رو بوده است.


بیشترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در خردادماه ۱۴۰۰ از بازار داخلی با ۷.۹۶۶ میلیارد ریال بوده که بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از بخش «آلیاژی» با ۷.۳۷۶ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و جایگاه بعدی در اختیار بخش «مهندسی» بوده است.


مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با ۴۲.۸۱۱ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز نزدیک به ۱۶ درصد رشد داشته، همچنین بخش عمده‌ای از این فروش را در بازار داخلی شاهد هستیم.